گزارش KuCoin حاکی از فعالیت 3.8 ژاپنی در بازار رمزارز است

KuCoin Report Reveals 3.8 Million Japanese Engaged in Cryptocurrency

اخیراً کوکوین گزارش 13 ام “Into The Cryptoverse” خود را منتشر کرده‌است که به بررسی بازار رمزارزها در ژاپن می‌پردازد. این گزارش تحلیل دقیقی از روند‌ها و رفتارهای سرمایه‌گذاران ژاپنی در حوزه رمزارزها ارائه می‌دهد.

3.8 Million Japanese Engaged in Cryptocurrency
3.8 Million Japanese Engaged in Cryptocurrency

بیش از 3 میلیون نفر نفر سرمایه گذار ژاپنی

این نظرسنجی شامل 400 نفر از بزرگسالان ژاپنی در  سنین بین 18 تا 60 سال می‌باشد که به‌طور فعال در سرمایه‌گذاری در رمزارزها مشغول‌اند. نتایج کلیدی گزارش عبارتند از:

  • پذیرش رمزارزها در ژاپن: نتایج نظرسنجی نشان می‌دهد که حدود 3.8 میلیون نفر از بزرگسالان ژاپنی، که حدود 5% از جمعیت بزرگسالان در سنین 18 تا 60 سال را تشکیل می‌دهند، به‌طور فعال در سرمایه‌گذاری در رمزارزها مشغول‌اند.
  • جوانان و رمزارزها: 39% از سرمایه‌گذاران جوان ژاپنی مبالغ بیش از ¥10,000 را در رمزارزها نگه داشته‌اند که نشان‌دهنده علاقه قوی آنها به سرمایه‌گذاری‌های قابل توجه در رمزارزهاست.
  • زنان در رمزارزها: زنان نمایندگی 29% از سرمایه‌گذاران جوان ژاپنی را تشکیل می‌دهند که نشان می‌دهد علاقه رو به رشد آنها به پتانسیل و فرصت‌های ارائه شده توسط سرمایه‌گذاری‌های رمزارزی است.
  • تجارت فعال: تقریباً نیمی (49%) از سرمایه‌گذاران جوان ژاپنی در بازار رمزارزها هفتگی چندین بار معامله می‌کنند که نشان‌دهنده مشارکت فعال سرمایه‌گذاران جوان در بازار رمزارزهاست.

در این گزارش همچنین به بررسی سیاست‌های مالی نوآورانه ژاپن پرداخته است که برای ایجاد یک اکوسیستم رمزارز روبه‌روی استارتاپ‌ها جذاب است و نقش مهمی در پیشزفت  نوآوری دارد.

علاقه مندی ژاپن به رمز ارزها

جانی لیو، مدیر عامل KuCoin. گزارش داد که علاوه بر سرمایه گذاری برروی رمز ارزها افراد زیادی در ژاپن در حوزه های ان اف تی و متاورس نیز سرمایه گذاری های کلانی انجام داده اند.

نتیجه گیری

در چند سال اخیر به شکل چشم گیری ارزهای دیجیتال و دنیای کریپتوکارنسی در دنیا در حال رشد است و تقریبا میتوان گفت پذیرش عمومی این تکنولوژی غیر قابل انکار و جلوگیری است.

Leave a Reply

Your email address will not be published.