هوش مصنوعی  TOME چیست؟

Tome AI

شرکت TOme یک شرکت نوپا مستقر در سان فرانسیسکو است که یک پلتفرم منحصر به فرد برای داستان‌سازی تولیدی توسط هوش مصنوعی (AI) توسعه داده است. نرم‌افزار این شرکت به کاربران کمک می‌کند ایده‌های خود را به یک شیوه جذاب‌تر بیان کنند و امکان استفاده از یک صفحه‌نمایش چندرسانه‌ای و انعطاف‌پذیر را با مطابق با هر نوع صفحه‌نمایش فراهم می‌کند.

Tome AI's platform
Tome AI’s platform

ویژگی‌ها و قابلیت‌ها

پلتفرم Tome AI به تنهایی یک پلتفرم شامل اسلایدها، اسناد یا صفحه‌های اولیه نیست. این پلتفرم ابزارهای هوش مصنوعی را یکپارچه‌سازی کرده تا به کاربران کمک کند رویکردهای جدید را کشف کنند و محتواهای جدید را در لحظه تولید کنند. کاربران می‌توانند یک ایده  را تایپ کنند و تماشا کنند که Tome به طور کامل داستان‌های کامل را از ابتدا تولید می‌کند یا صفحه‌های محتوای اضافی را در کسری از ثانیه ایجاد می‌کند.

این پلتفرم از تعبیه‌های تعاملی پشتیبانی می‌کند که به کاربران اجازه می‌دهد با قرار دادن مدل‌های تعاملی محصول، نمونه‌های سه‌بعدی، صفحه‌های وب و موارد دیگر، کار را  را جذاب و زیبا کنند. همچنین، پلتفرم طرح‌های پویا و قابل پاسخ به تلفن همراه را ارائه می‌دهد که محتوا را برای هر دستگاهی به‌صورت بهینه تغییر می‌دهد.

علاوه بر متن، کاربران می‌توانند تصاویر را نمونه‌سازی کنند، تصاویر سه‌بعدی را اضافه کنند، ویدیو را برش دهند یا محتوای زنده از وب را تعبیه کنند تا نقطه‌نظر خود را دقیق تر بیان کنند. این پلتفرم همچنین از راوی ویدیویی پشتیبانی می‌کند که به کاربران امکان می‌دهد داستان‌های خود را به شکل ویدیو بیاورند.

ادغام هوش مصنوعی

هوش مصنوعی Tome AI از یک سیستم پردازش زبان طبیعی قوی استفاده می‌کند که توسط شرکت OpenAI که پشتیبان ChatGPT است، برای تولید متن اسلایدها براساس توصیف اولیه کاربر ایجاد شده‌است. خروجی شامل عنوان ارائه و عنوان‌ها برای هر اسلاید، و همچنین یک یا دو پاراگراف اطلاعات کامل تر برای هر اسلاید می‌شود.

این شرکت از یک هوش مصنوعی متفاوت برای تولید تصاویر از متن به نام DALLE-2 که نیز توسط شرکت OpenAI ساخته ‌شده ‌است، استفاده میکند تا به طور خودکار تصاویری برای توضیح هر اسلاید ایجاد کند. سپس کاربر می‌تواند از یک مجموعه ابزارهای ویرایش ساده استفاده کند تا اسلایدها را به دلخواه خود ویرایش کند.

کاربرد‌ها و کاربران

هوش مصنوعی Tome برای کمک به هر کسی برای بیان ایده‌های خود طراحی شده‌است، برخی از افراد از شرکت‌های بزرگ ، کسب و کار های نوپا، و یا ایجاد طرحی شخصی از این هوش مصنوعی استفاده میکنند. این پلتفرم تاکنون توسط “بیش از هزاران” کاربر برای ایجاد اسلایدها و نمودارهای فروش، پیشنهادها، نقشه‌های محصول، کتاب‌های داستانی کودکان و دعوت‌نامه‌های ازدواج استفاده شده‌است.

طرح‌ها و برنامه‌های آینده

این هوش مصنوعی قصد دارد ویژگی‌های هوش مصنوعی دیگری را اضافه کند که به کاربران امکان ویرایش تصاویر تولیدشده توسط AI را برای هر اسلاید، تغییر طرح‌های اسلاید، و انجام اصلاحات اضافی به متن‌ها، از جمله تنظیم تن و سبک نوشتن، بدهد.

دسترسی و قیمت

این هوش مصنوعی در نسخه رایگانی که اجازه ایجاد تعداد محدودی از دسک در ماه را به کاربران می‌دهد، در دسترس است. همچنین نسخه اشتراک طراحی‌شده برای کسب‌وکارها ارائه شده‌است.

نتیجه گیری

هوش مصنوعی Tome به ‌واسطه سرمایه‌ گذاری سرمایه ‌گذاران از جمله Greylock Partners و Coatue به‌ مبلغ 32.3 میلیون دلار، سرمایه‌ گذاری دریافت کرده ‌است.

Leave a Reply

Your email address will not be published.