ماینینگ بیتکوین برای همه با وب 3

Bitcoin mining with Web3

با توجه به پیشرفت های اخیر وب 3 به زودی پیشبینی میشود تمامی افراد جامعه بدون نیاز به هزینه و سخت افزار خاص بتوانند به راحتی به ماینینگ بیتکوین بپردازند .

ارائه بروزترین اخبار بلاکچین در بلاکچین نیوزپیپر

ماینینگ بیتکوین  برای همه

تلاقی فناوری NFT و ماینینگ  بیتکوین ، یک رویکرد نوآورانه جدید برای دموکراتیزه کردن دسترسی و اطمینان از پایداری در ماینینگ  بیتکوین است.

ماینینگ  بیتکوین  اولین بار در اوایل دهه ۲۰۱۰ به راحتی در دسترس بود ، زمانی که امکان استخراج بیتکوین با یک لپ‌تاپ استاندارد امکان پذیر بود و کاربران می‌توانستند ۵۰ بیتکوین  را به عنوان پاداش ماینینگ  تولید اولین بازه ماینینگ بیتکوین محسوب میشود. با این حال، صنعت ماینینگ  از آن زمان تاکنون تغییرات مهمی را تجربه کرده است.

افزایش قیمت بیتکوین

با افزایش شدید قیمت بیتکوین  و رویداد مهم پیش روی Halvings بیتکوین  و هاوینگ های قبلی در بلاک‌چین بیتکوین  که پاداش ماینینگ بلوک‌ها را ۵۰٪ کاهش می‌دهند – رقابت بین ماینررهای بیتکوین بشدت افزایش یافته است. با پیوستن دستگاه‌های بیشتر به شبکه غیرمتمرکز بیتکوین ، توان محاسباتی مورد نیاز برای ماینینگ  موفق یک بیتکوین  به طور چشمگیری افزایش یافت.

ایجاد یک دستگاه ماینینگ  بیتکوین  در حال حاضر نیازمند پرداخت مبلغی بالغ برچند هزار دلار شده است ، و پاداش‌های ماینینگ  دوباره با Halving بیتکوین  سال ۲۰۲۴ نیز به نصف مقدار قبلی کاهش پیدا می‌کنند. کارشناسان پیشنهاد می‌دهند که ماینرهایی که قادر به تطبیق مدل درآمدی خود با دوره پس از Halving نیستند به دلیل اینکه قابلیت مقیاس‌پذیری هزینه برق به عامل کلیدی در این حوزه تبدیل می‌شود، از این رقابت خارج می‌شوند. به طور کلی، کاربران متوسط فرصتی برای ماینینگ  بیتکوین  با استفاده از روش‌های سنتی ندارند، و اینجاست که نوآوری Web3 وارد می‌شود.

ماینینگ  بیتکوین  در دوران Web3

با وجود تغییرات زیاد در قیمت و پاداش ماینینگ، یک امر بسیار واضح است: ساتوشی ناکاموتو بیتکوین  را به عنوان یک منبع درآمد اضافی برای شرکت‌های بزرگ اختراع نکرده است. BTC به عنوان پول مردمی ساخته شده است، و پاداش‌های آن برای توزیع بین افرادی است که به شبکه کمک می‌کنند تعیین شده اند.

با این حال، سرمایه‌گذاری اولیه مورد نیاز برای شروع ماینینگ  بیتکوین  افراد بسیار زیادی را از رقابت بزرگ ماینینگ بیتکوین حذف کرده است. علاوه بر این، ماینینگ  بیتکوین  از طریق امکانات سنتی به بودجه مالی و تجهیزات پیشرفته به همراه دسترسی به برق ارزان برای ماینینگ  مدت مورد نیاز است، که این امر باعث عدم دسترسی اکثر کاربران جهانی می‌شود.

GoMining، یک شرکت جهانی  ماینینگ  بیتکوین  ، یک رویکرد نوآورانه برای کاهش موانع ورود به دنیای ماینینگ بیتکوین بار افراد با بودجه و تجیهزات کم ارائه می‌دهد. این نوآوری از توکن‌های غیر قابل مانند (NFT)، نسل تکنولوژی Web3، به عنوان یک جزء اساسی از شرایط  ماینینگ  افراد استفاده می‌کند.

ماینینگ به کمک LBH

شرکت GoMining به عنوان ایجاد کننده پروتکل نوآورانه Liquid Bitcoin Hashrate (LBH)، عملیات ماینینگ  بیتکوین  را با اتصال ماینینگ  به NFTها این امر را به یک به بازی تبدیل می‌کند. رویکرد GoMining باعث می‌شود ماینینگ  بیتکوین  به سادگی برای تمامی افراد به اشتراک گذاشته شود.

کاربران می‌توانند به سادگی یک NFT را از پلتفرم GoMining خریداری کنند و به عنوان اثبات مالکیت ظرفیت ماینینگ  بیتکوین  با یک پیکربندی خاص شروع کرده و از روز اول شروع به جمع‌آوری پاداش‌های ماینینگ  کنند.

این پلتفرم از توکن GOMINING به عنوان توکن داخلی خود استفاده می‌کند، که در شبکه‌های Ethereum و BNB Smart Chain قابل دسترسی است. توکن‌های GOMINING برای پرداخت‌های مختلف در داخل پلتفرم از جمله خرید، ارتقاء و دسترسی به یک تخفیف ۱۰٪ اضافی برای هزینه‌های برق استفاده می‌شوند،.

پیشنهاد مطالعه مقاله : عینک متاورس چیست؟

ماینینگ  بیتکوین  مبتنی بر NFT

GoMining روش کار بسیار ساده‌ای ارائه می‌دهد: شروع به ماینینگ  بیتکوین  از طریق پلتفرم با خرید یک آیتم از بازار NFT شروع میشود و نوع این NFT هیچ تفاوتی در ماینینگ ایجاد نمیکند. با این حال، در پس‌زمینه، GoMining از سال‌ها تجربه در صنعت رمزارز و  مرکز داده استراتژی خود در سراسر نقاط مختلف جهان برای ارائه خدمات برای علاقه‌مندان به ماینینگ  و کسانی که سرمایه بالایی برای ماینینگ ندارند ارائه میدهد.

NFTهای GoMining با یک قسمت واقعی از توان محاسباتی بین ۱ تراهش و ۵۰۰۰ تراهش بر ثانیه پشتیبانی می‌شوند. کاربران می‌توانند با کلیک بر روی “ساختن معدنکار” توان محاسباتی و نرخ بهره‌وری روند ماینر خود را انتخاب کرده و شروع به ماینینگ  بیتکوین  کنند یا هر ماینر دیجیتال موجود را از بازار ثانویه GoMining یا در هر بازار خارجی، از جمله OpenSea ، NFTmaya  ، NFTsaz.com خریداری کنند.

پیشنهاد مطالعه : مرج شبکه اتریوم چیست؟

افزایش توان محاسباتی ماینرها

GoMining باور دارد که مصرف انرژی کارآمد برای حفظ سودآوری ماینینگ  بیتکوین  پس از رویداد Halving آینده اهمیت زیادی خواهد داشت. این شرکت بر دو مزیت اساسی اعتقاد دارد تا خطرات ماینرها را به حداقل برساند: دسترسی به یکی از پایین‌ترین قیمت‌های برق بازار و دستگاه‌های ماینینگ  بیتکوین  بسیار کارآمد.

کاربران GoMining به سادگی  به برق با قیمت $0.05 در kWh دست پیدا می‌کنند، قیمتی که از هزینه‌های برق موجود در بسیاری از کشورها به طور قابل توجهی کمتر است. علاوه بر این، این قیمت‌ها می‌تواند در صورتی که کاربران انتخاب کنند با مکانیزم های پیشنهادی GoMining کار کنند از تخفیف بیشتری برخوردار میشوند.

پیشنهاد مطالعه : ارزدیجیتال یا دلار؟

دنیای جدید ماینینگ با GoMining

از دیدگاه کاربران، ماینرهای دیجیتال GoMining می‌توانند به استانداردهای بهره‌وری انرژی بالاترین ارتقاء داده شوند، که می‌تواند تا 20 W/TH توان محاسباتی که یک نرخ قابل مقایسه با آخرین دستگاه‌های ASIC موجود در بازار است دست یابند. 

مدیرعامل GoMining تأکید کرد که انتخاب موقعیت‌های مرکز داده در ماینینگ اولویت داشته و این امر به GoMining امکان می‌دهد که به برق ارزان دسترسی داشته باشد و همچنین از استفاده برق از مناطق با شبکه برق ضعیف خودداری کند.

Leave a Reply

Your email address will not be published.