فرانکلین تمپلتون حامی SEC

Franklin Templeton support the SEC

رئیس بخش دارایی‌های دیجیتال فرانکلین تمپلتون می‌گوید: «با کمیسیون بورس و اوراق بهادار آمریکا (SEC) مدارا کنید.»

مشاهده اخبار حوزه بلاکچین در بلاکچین نیوزپیپیر

حمایت SEC از اقتصاد

کمیسیون بورس و اوراق بهادار آمریکا (SEC) از اقتصاد محافظت می‌کند، اما راجر بایستون تغییر رویکردی را در این نهاد نظارتی مشاهده می‌کند. راجر بایستون، رئیس بخش دارایی‌های دیجیتال فرانکلین تمپلتون، بر این باور است که بازیگران حوزه نوآوری مالی باید با کمیسیون بورس و اوراق بهادار آمریکا (SEC) مدارا کنند زیرا این رویکرد منصفانه است.

پیشنهاد مطالعه مقاله : بهترین کشورها برای معاملات قانونی ارزهای دیجیتال

رویه قضایی SEC

بایستون در مصاحبه‌ای با ترنر رایت از کوین تلگراف در کنفرانس اجماع (Consensus) گفت: «کمیسیون بورس و اوراق بهادار آمریکا (SEC)، مانند بسیاری از نهادهای نظارتی، ترجیح می‌دهد بر رویه‌های قضایی تکیه کند. این رویه‌ها اغلب در دادگاه‌ها تعیین می‌شوند و ما هم اکنون درگیر همین فرآیند هستیم.»

با وجود ابراز بدبینی‌های مکرر نسبت به سیاست «درهای باز» کمیسیون بورس و اوراق بهادار آمریکا (SEC)، بایستون معتقد است که رفتار این سازمان برای محافظت از اقتصاد است و بر آن غلبه خواهد شد.

وی گفت: «اگر ما در طول 76 سال گذشته در کسب و کار اعتماد، یعنی صنعت مالی، فعالیت نمی‌کردیم، هرگز نمی‌توانستیم انضباط و همکاری با نهادهای نظارتی جهانی که با آن‌ها روبرو هستیم را داشته باشیم.»

پیشنهاد مطالعه مقاله : مقایسه کیف پول تراست ولت و سیف پل

تغییر در SEC

بایستون با مقایسه وضعیت امسال با سال گذشته خاطرنشان کرد که اوضاع در کمیسیون بورس و اوراق بهادار آمریکا (SEC) در حال تغییر است. او گفت: «ما تعاملات مثبتی با کمیسیون بورس و اوراق بهادار آمریکا (SEC) داشته‌ایم و از تغییر رویکرد آن‌ها خوشحال هستیم.»

فرانکلین تمپلتون در سال ۲۰۲۳ صندوق بازار پول دولتی آمریکا روی زنجیره (Franklin OnChain U.S. Government Money Fund) با نام اختصاری «بنجی» را راه‌اندازی کرد، اما دستیابی به این هدف «عملا سفری پنج ساله با آن‌ها [کمیسیون بورس و اوراق بهادار آمریکا] بود تا به آن‌ها در مورد کاربردهای فناوری بلاکچین در اداره صندوق‌های سرمایه‌گذاری مشترک، روشنگری و آموزش دهیم.»

Leave a Reply

Your email address will not be published.