درخواست نهنگ ها برای خرید بیتکوین بیشتر

Increasing demand to buy bitcoin whale

در هفته گذشته تقاضای نهنگ‌ها برای خرید بیت‌کوین افزایش یافته است، اما تحلیلگران می‌گویند جهش قیمت ممکن است چند هفته طول بکشد.

مطالعه اخبار حوزه بلاکچین در بلاکچین نیوز

شکسته شدن روند نزولی بیت کوین و افزایش تقاضای نهنگ‌های بیت‌کوین

طی 24 ساعت گذشته روند نزولی روزانه بیت‌کوین شکسته شد و تقاضای زیاد از سوی نهنگ‌ها نشان می‌دهد که قیمت بیت‌کوین ممکن است افزایش یابد، اما تحلیلگران انتظار دارند این روند چند هفته طول بکشد.

نگهدارندگان بزرگ بیت‌کوین (BTC – $65,963) در حال خرید و جمع آوری حجم بیشتری این ارز دیجیتال هستند، از سمت دیگر تحلیلگران کریپتو پیش‌بینی نمی‌کنند که قیمت بیتکوین برای هفته‌های آینده به بالاترین سطح قبلی خود برسد. ، تحلیلگر رمزارز با نام مستعار رکت‌کپیتال ، به کوین‌تلگراف گفت: «به احتمال زیاد بیت‌کوین زمان بیشتری را صرف نوسان در محدوده پایین خواهد کرد، اما به طور کلی روند صعودی خواهد بود تا به مرور به محدوده بالا برسد.»

پیشنهاد مطالعه : میم کوین چیست؟

شکست الگوی روند نزولی روزانه بیت‌کوین

رکت خاطرنشان کرد که روند نزولی روزانه، الگویی مداوم از کاهش قیمت بیت‌کوین به صورت روزانه، اکنون «شکسته» شده است، زیرا طبق داده‌های CoinMarketCap، قیمت آن در ۱۵ مه با ۶.۹ درصد افزایش نسبت به روز قبل به ۶۵,۸۵۴ دلار رسید.

رکت ادعا کرد که بیت‌کوین از پایین‌ترین محدوده «مجدد انباشت» ( کف قیمتی که در آن بیت‌کوین خریداری می‌شود )  جهش قیمتی مورد توجهی داشته است. به گفته رکت رسیدن به بالاترین قیمت تاریخی یعنی ۷۳,۷۹۷ دلار که در ۱۴ مارس ثبت شد «هنوز ممکن است چند هفته طول بکشد». با این حال، معامله‌گران نسبت به افزایش قابل توجه قیمت در صورت ادامه این الگو خوشبین هستند.

پیشنهاد مطالعه : ارز دیجیتال سندباکس چیست؟

میزان تقاضا برای افزایش قیمت باید بیشتر باشد!

با این حال، کریپتوکوانت معتقد است که برای تداوم این رشد قیمتی، تقاضا باید بیشتر از حالت فعلی افزایش یابد. در زمان انتشار این خبر، بیت‌کوین در حدود قیمت ابتدایی خود یعنی ۶۵,۸۶۳ دلار در حال نوسان است. این شرکت تحلیل کریپتو همچنین به پایین بودن موجودی بیت‌کوین در میزهای معاملات OTC (معاملات خارج از بورس – معامله مستقیم ارزهای دیجیتال بین دو طرف خارج از صرافی‌های معتبر) اشاره کرد که نشان‌دهنده تقاضای قوی‌تر از عرضه موجود است.

Leave a Reply

Your email address will not be published.