تاثیر نهنگ ها برروی توکن میمون

Sharks Dominated ApeCoin

در گزارش اخیر منتشر شده ، ApeCoin (APE)، یک توکن ERC-20 که برای حاکمیت DAO ApeCoin استفاده می‌شود، در ربع دوم سال 2023 تغییرات قابل‌توجهی را تجربه کرده است. این گزارش تحلیلی کامل از عملکرد، حاکمیت و برنامه‌های آینده APE را ارائه می‌دهد.

APE's Trading Volume
APE’s Trading Volume

افزایش حجم معاملات نهنگ ها

گزارش بیان می‌کند که حجم معاملات APE برای اولین بار از زمان شروع آن، توسط نهنگ ها و تجار با حجم معاملات روزانه بین 1 میلیون تا 10 میلیون دلار، اشغال شده است. این تغییر نشان‌دهنده تغییرات قابل‌توجه در داینامیک‌های معاملاتی این توکن می‌باشد.

در ربع دوم سال 2023، تقریباً 25 میلیون APE به اشخاص غیر-DAO فروخته شده است و حدود 26 میلیون APE توسط دارندگان دارایی‌های اکوسیستم Yuga و دارندگان APE خریداری شدند. این افزایش فشار فروش احتمالاً باعث تغییر 32٪ در میانگین قیمت APE شد.

تغییرات هیات مدیره

هیات مدیره در داخل DAO ApeCoin نیز تغییراتی را با انتخاب دو عضو جدید شورای ویژه اعمال کرده است. این انتقال قدرت در نقش‌های ویژه DAO نشان‌دهنده تعهد سازمان به غیرمتمرکز بودن و مشارکت جامعه می‌باشد.

وب اسلینگر، مدیر انجمن APE، در ربع دوم سال 2023 نخستین ربع مدیریتی کامل خود را در این نقش به پایان رساند. با وجود کاهش در تمام معیارهای کلیدی ApeCoin، انتقالات روزانه توکن، آراء در هر پیشنهاد حاکمیتی و حجم انتقال نسبت به ربع‌های قبلی مشخصات خود را حفظ کردند.

کاهش ارزش کامل APE  در ربع سال 2023

ارزش کامل APE در پایان ربع دوم 2023 به حداقل 2 میلیارد دلار رسید، که نشان‌دهنده 91٪ کاهش نسبت به بیشترین ارزش تاریخی آن در ربع دوم 2022 است. با این وجود، DAO ApeCoin به ادامه تأیید پیشنهادها و تخصیص منابع برای توسعه اکوسیستم ادامه داد.

دارندگان APE و پروژه‌های اکوسیستم Yuga نزدیک به  25.8 میلیون APE را در ربع دوم 2023 دریافت کردند. این موضوع پس از اجرای پاداش استیکینگ در ربع چهارم سال 2022 رخ داد.

همچنین فعالیت‌های مدیریتی در داخل DAO ApeCoin افزایش یافته است و 34 پیشنهاد در ربع دوم 2023 رأی‌گیری شده است. از این تعداد، 11 پیشنهاد تصویب شدند، 18 پیشنهاد ناموفق بودند و 5 انتخابات ممتنع شدند. DAO یک گرانت 480,000 دلاری برای Forj، یک شرکت تابعه از Animoca Brands، برای ایجاد یک سکوی راه‌اندازی به نام Ape Accelerator تأیید کرد. این پلتفرم هدف دارد که پروژه‌هایی را که از ApeCoin و Bored Ape Yacht Club (BAYC) استفاده می‌کنند را رشد بدهد.

به منظور تأمین پشتوانه مالی رمز ارز، DAO ApeCoin پیشنهادی را برای اختصاص 1 میلیون دلار به ETH Global تأیید کرد.

نتیجه گیری

با وجود چالش‌هایی که در ربع دوم سال 2023 مواجه شد، DAO ApeCoin همچنان از انعطاف‌پذیری و تعهد خود نسبت به جامعه‌اش کم نذاشته است  و هنوز امیدی به رشد این توکن وجود دارد.

Leave a Reply

Your email address will not be published.