بیت کوین 93 هزار دلاری رقیب نقره

93 thousand dollars Bitcoin

برای اینکه بیت کوین بتواند از بازار نقره پیشی بگیرد و به بازار اصلی طلا نزدیک شود، باید در حال حاضر به قیمت ۹۳ هزار دلار برسد.

مطالعه اخبار حوزه بلاکچین در بلاکچین نیوزپیپر

رقابت بازار نقره و بیت کوین

ارزش بازار نقره با وجود اینکه بازار ارزهای دیجیتال دو ماه پیش از فلزات گرانبها پیشی گرفتند، اکنون بیش از ۵۰۰ میلیارد دلار از بیت کوین بیشتر شده است.

نقره در سال جاری، بازگشت چشمگیری نسبت به عرصه رمزارزها (BTC) داشته است و پس از از دست دادن جایگاه خود در ماه مارس، به عنوان هشتمین دارایی بزرگ از نظر ارزش بازار از ارزهای دیجیتال عبور کرد.

طبق گزارش کوین گِکو، از زمان رسیدن بیت کوین به رکورد ۷۳,۷۳۷ دلار در ۱۴ مارس،بازار این فلز که دومین فلز با ارزش جهان است، ۳۳.۴ درصد افزایش یافته است، در حالی که بیت کوین ۹.۵ درصد کاهش داشته است.

پیشنهاد مطالعه : بهترین نرم افزار استخراج بیت کوین برای اندروید

بازار نقره قوی تر از بیت کوین

در نتیجه، ارزش بازار نقره در حال حاضر ۱.۸۳ تریلیون دلار است که طبق گزارش Companies Market Cap، ۵۰۰ میلیارد دلار بیشتر از بیت کوین است که در حال حاضر ۱.۳۱ تریلیون دلار است – به این معنی که اگر همه چیز یکسان بماند، بیت کوین برای اینکه بتواند از ارزش بازار فعلی نقره پیشی بگیرد، باید ۴۰ درصد افزایش یابد و به قیمت ۹۳ هزار دلار برسد.

پیشنهاد مطالعه : چرا استخراج بیت کوین برق زیادی مصرف می کند؟

احتمال بیت کوین  150.000 دلاری

تحلیلگران پلتفرم معاملات ارزهای دیجیتال Bitfinex پیش‌بینی می‌کنند که بیت‌کوین می‌تواند طی ۱۲ ماه آینده به ۱۵۰,۰۰۰ دلار برسد. بسیاری از کارشناسان این حوزه، صندوق‌های قابل معامله در بورس مبتنی بر بیت کوین (ETF) و تأثیر هاوینگ را به عنوان عوامل اصلی پشت این پیش‌بینی‌ها ذکر کرده‌اند.

شاخص احساسات بازار بیت کوین در حال حاضر از ۱۰۰ امتیاز ، ۷۰ امتیاز است که در شاخص ترس و طمع ارزهای دیجیتال معادل با “طمع” است.

Leave a Reply

Your email address will not be published.