بیتکوین  ده هزار دلاری در سال 2023 ؟؟؟

Bitcoin could return to 10K

در رابطه با بیتکوین  ده هزار دلاری به گفته استراتژیست ماکروی سرشناس بلومبرگ از اقتصاد مایک مک‌گلون، یک “تنظیم مجدد اقتصادی جهانی” ممکن است باعث کاهش قیمت بیتکوین تا سطحی که از اوایل سال ۲۰۲۰ دیده نشده است، شود.

احتمال بیت کوین ده هزار دلاری با رکود اقتصاد جهانی

در تاریخ ۲۵ اوت، مک ‌گلون با شبکه Kitco News صحبت کرد و اشاره کرد که نشانه‌های نگران‌کننده‌ای از اقتصاد چین نشان می‌دهد که اقتصاد این کشور در حال کاهش است – که می‌تواند زمینه را برای بزرگترین رکود جهانی فراهم کند. او افزود که این حادثه ممکن است باعث کاهش قیمت بیتکوین تا ده هزار دلار شود.

مک‌گلون افزود که او بیتکوین را به عنوان یک نشانگر پیشرو برای بیشتر دارایی‌های پر ریسک می‌بیند و حتی اگر بیتکوین به ۱۰٬۰۰۰ دلار کاهش یابد، “باز هم احتمالاً بهترین دارایی اقتصادی تاکنون است .”

او اظهار داشت که عامل تاثیرگذار برای عملکرد گذشته بیتکوین، نرخ بهره صفر بوده است، با این حال، او امیدوار است که قیمت بیت‌کوین به ۲۰۰٬۰۰۰ دلار ممکن است برسد مگر اینکه “ما با تنظیم مجدد اقتصادی جهانی مواجه شویم که فکر می‌کنم احتمال وقوع این اتفاق وجود دارد.”

Bitcoin return to 10K
Bitcoin return to 10K

همکاری Aptos  با شرکت  Lotte

شبکه بلاکچین Aptos  اعلام کرده است که با Daehong Communications، شرکت بازاریابی متعلق به کنگلومرات چندصنعتی Lotte Group همکاری کرده است.

در پستی در تاریخ ۲۶ اوت، Aptos اعلام کرده که همکاری متمرکز برای ارائه زیرساخت برای “Super Jelly” یک سیستم پاداش مرتبط با مجموعه توکن‌های NFT Bellygom و دنیای مجازی آنلاین آینده Bellyland از Daehong است. همچنین شبکه اصلی Aptos پاداش‌ها را که از طریق بازی‌های مختلف در Bellyland کسب می‌شود، میزبانی خواهد کرد.

نو آوری های جدید وب 3 توسط Aptos  

شبکه Aptos اشاره کرد که همکاری با Daehong نقطه شروعی است و این همکاری ممکن است منجر به “بررسی نوآوری وب ۳ در بخش‌های مختلف شبکه تجاری Lotte” شود.

افزایش مقیاس پذیری اتریوم

به گزارش داده‌های L2Beat شبکه‌های لایه‌ی ۲ اتریوم در هفته‌ ی گذشته مقیاس پذیر شبکه لایه‌ی ۱ را بیش از پنج برابر افزایش داده‌اند.

پاتریک اسکات، یوتیوبر آموزش کریپتو، این تغییر را در پستی در تاریخ ۲۶ اوت در X (توییتر) بیان کرد و گفت که ضریب مقیاس پذیری اتریوم از کمتر از یک تا ۵.۲ در زیر یک سال افزایش یافته است.

کلاهبرداری با استفاده از حساب‌های تأیید شده “خارج از کنترل”

بلاکچین زاکس، هشداری درباره سازمان‌های تأیید شده تقلبی در توییتر ارائه داده و اعلام کرد که این سازمان‌ها “خارج از کنترل” هستند و لینک‌های تقلبی را برای فریب کاربران به منظور کلاهبرداری منتشر می‌کنند.

در یک پست در تاریخ ۲۷ اوت، زاکس تصویری از ۱۲ سازمان تأیید شده تقلبی در توییتر را به اشتراک گذاشت که در دو روز گذشته ایجاد شده‌اند و تمامی این اکانت ها فقط برای کلاهبرداری از افراد کم اطلاع از بازار کریپتو ساخته شده اند.

ایلان ماسک مقصر کلاهبرداری کریپتو در توییتر

توییتر سیستم تأیید خود را پس از خرید ایلان ماسک از این پلتفرم تغییر داد و به سیستم تأیید مبتنی بر پرداخت تغییر داد که به کسب‌وکارها اجازه می‌دهد ماهانه ۱٬۰۰۰ دلار برای تیک طلایی پرداخت کرده و هیچ گونه تایید و احراز هویت قانونمندی اتفاق نمی افتد.

ضعف توییتر برای احراز هویت

توییتر برای تأیید تیک طلایی شرکت ها را ملزم میکند اطلاعات مطابق با حساب خود شامل ، پست الکترونیکی سازمان، آدرس و دامنه وب سایت را ارائه دهد اما آیا این اطلاعات برای احراز هویت و جلوگیری از ساخت اکانت جعلی کافیست ؟

نتیجه گیری

بازار ارز دیجیتال همواره تاثیر مستقیمی از رکود اقتصاد جهانی گرفته و اگر اقتصاد چین وارد رکود شود بیت کوین ده هزار دلاری دور از فکر نیست . لازم به ذکر است برای جلوگیری از ضررهای شدید در این بازار همواره با تخصص کامل در این حوزه تصمیم گیری کنید.

Leave a Reply

Your email address will not be published.