ایردراپ OPNX برای مال باختگان ارز دیجیتال

OPNX to Launch FatManTerra Justice Token

شرکت OPNX اعلام کرده است که به زودی توکن FatManTerra Justice را راه‌اندازی خواهد کرد. این اقدام به پاسخ به آغاز روند قانونی علیه FatManTerra توسط چندین شرکت صورت گرفته است.

بر اساس توییت‌های OPNX، توکن Justice یک مکانیزم نوآورانه است که طراحی شده است تا نتایج پتانسیل تسویه حقوقی را به جوامعی که در ارز دیجیتال آسیب دیده‌اند بازگرداند.

Airdropping to LUNC and LUNA Holders
Airdropping to LUNC and LUNA Holders

کلاهبرداری LUNA

توکن‌ها به طریق مساوی بین دارندگان RLB، LUNA، LUNC و OX توزیع می‌شوند، که چهار جامعه‌ای را نشان میدهد که به دلیل اطلاعات نادرست و مخرب FatManTerra در طول مدت زمان طولانی آسیب مالی زیادی دیده‌اند. جزئیات کامل توکن Justice را می‌توان در سند رسمی OPNX پیدا کرد.

شرکت OPNX  هدف ایردراپ Justice Tokens را توضیح داد که برای جبران خسارات جامعه های آسیب دیده ارزدیجیتال است. همچنین لازم به ذکر است که توکن‌های Justice باید به عنوان توکن‌های میم مستقل بدون ارزش درونی، بدون پشتوانه یا انتظار بازگشت در نظر گرفته شوند.

پاسخ LUNA

پاسخ FatManTerra به این خبر اینگونه بوده است: “هیچ‌وقت ممکن نیست که شما لونا  را به یک کلاهبرداری تبدیل کنید.”

راه‌اندازی توکن FatManTerra Justice توسط OPNX رویکردی منحصر به فرد برای حل اختلافات حقوقی و ادعاهای مختل در کلاهبرداری های ارز دیجتال است. در حالی که این اقدام جهت کمک به آسیب دیدگان ارزدیجتال است، نتیجه نهایی روند حقوقی و توزیع توکن‌های Justice هنوز در انتظار مشاهده است.

نتیجه گیری

شایان ذکر است که OPNX یک پلتفرم کریپتو جدید است که توسط بنیان‌گذاران مشکوک و ورشکسته شرکت Three Arrows Capital راه‌اندازی شده است.

Leave a Reply

Your email address will not be published.