افزایش مدت زمان دادگاه SEC ارز xrp

xrp and sec

در تاریخ 15 ژوئیه 2023، مدیر عامل شرکت Ripple، برد گارلینگ‌هاوس، دیدگاه خود را دربارهٔ نبرد قانونی بین شرکت او با کمیسیون اوراق بهادار و بورس ایالات متحده (SEC) به اشتراک گذاشت و پیش‌بینی کرد که این فرآیند ممکن است مدت زمان طولانی‌تری داشته باشد. این نقطه نظرها در گفتگو با بلومبرگ در تاریخ 15 ژوئیه 2023 ارائه شد.

Ripple CEO Foresees Prolonged SEC
Ripple CEO Foresees Prolonged SEC

شرکت Ripple Labs

در تاریخ 13 ژوئیه، دادگاه با  شرکت Ripple Labs در یک دعوای حقوقی توسط SEC در سال 2020 توافق کرد. تصمیم دادگاه تایید کرد که توکن XRP شرکت Ripple در رابطه با فروش به خرده‌فروشی در صرافی‌های دارایی دیجیتال، به عنوان یک اموال امنیتی شناخته نمی‌شود. با این حال، این تصمیم نیز بیان کرد که XRP بر اساس آزمون هوی، وقتی به سرمایه‌گذاران نهادی فروخته شود به عنوان یک اموال امنیتی تلقی می‌شود .

با وجود تصمیم دادگاه در مورد فروش به سرمایه‌گذاران نهادی، گارلینگ‌هاوس بیان کرد که این جنبه از دعوای حقوقی اهمیت کمی دارد. او تصور کرد که هر تلاشی که SEC برای ارتقاء دادخواهی درباره تصمیم درباره فروش خرده‌فروشی انجام دهد، فقط تصمیم اولیه دادگاه را تقویت خواهد کرد.

تاکتیک های SEC

گارلینگ‌هاوس همچنین به انتقاد از تاکتیک‌های SEC پرداخت و آنها را با رفتارهای یک فرد آزاردهنده نسبت داد که اهداف ضعیف را  در صنعت رمزارزها را هدف قرار می‌دهد و منابع کافی برای دفاع ندارند. او اشاره کرد که دعوای Ripple برای اولین بار، یک پیچیدگی برای SEC در مورد رمزارزها به همراه داشته است.

ایجاد نگرانی در بازار رمزاز

مدیر عامل شرکت Ripple مشاهده کرد که دعوای SEC ابتدا منجر به ایجاد ابهام در میان صرافی‌های رمزارزی ایالات متحده شد و باعث ایجاد نگرانی در بازار به دلیل ابهام‌های بازار شد. او اشاره کرد که این ابهام به عمد توسط SEC ایجاد شده است تا قدرت خود را تثبیت کند که به نوبه خود نوآوری‌های ایالات متحده را متلاشی کرده‌است.

نتیجه گیری

پیامدهای گسترده‌ای که پرونده Ripple دارد نیاز به وضوح در قوانین و مقررات صنعت رمزارزها را تاکید می‌کند با این حال هنوز هیچ قانون دقیقی برای حوزه ی رمز ارزها تعریف نشده است.

Leave a Reply

Your email address will not be published.