کارت‌های اعتباری NFT  آینده Web3

NFT debit cards

شرکت Animoca Brands   با اپلیکیشن neobanking Web3 به نام hi همکاری کرده است که شامل خدمات تبادل ارزهای رمزنگاری شده، بانکداری دیجیتال و کارت‌های اعتباری NFT طراحی شده مخصوص این اپلیکیشن هستند.

NFT-styled debit cards the future of Web3
NFT-styled debit cards the future of Web3

سرمایه گذاری 30 میلیون دلاری

یت سیو، موسس و مدیر اجرایی شرکت  Animoca Brands، در مورد شخصی‌سازی خدمات مبتنی بر Web3 بزرگترین سرمایه گذاری  بالقوه را می‌بیند. به همین دلیل او 30 میلیون دلار برای اپلیکیشن بانکی نئوبانک با نام hi اختصاص داده است.

این شرکت سرمایه‌گذاری قصد دارد در این اپلیکیشن Web3 که ترکیبی از صرافی رمزارز، خدمات بانکداری دیجیتال و ارائه کارت اعتباری کریپتو از نوع NFT است، سرمایه‌گذاری کند. این اپلیکیشن جزو اکوسیستم رو به رشد این شرکت محسوب می‌شود.

یت سیو در یک مصاحبه اختصاصی با  Cointelegraph، گفت که ایده‌آل hi برای ارائه کارت اعتباری NFT با دیدگاه او درباره ارتباط فرهنگ و Web3 اشتراک دارد. کارت اعتباری معتبرhi  امکان شخصی‌سازی کارت‌های فیزیکی با آواتار NFT خود را به کاربران می‌دهد.

شخصی سازی Web3

“این نمونه‌ای از تغییرات مستمر به سمت شخصی‌سازی است که Web3 د نهایت به کاربران این امکان را می‌دهد تا خود  و هویت فردی خود را به روش‌های جدید و جذاب بیان کنند.”

یکی از ویژگی‌های مرکزی این توافق، افزایش امکانات مختلف توکن‌ها و NFT‌های Web3 است. این اپلیکیشن شامل برنامه‌های مالی متمایز با اتصال به Web3 و پروتکل مخصوص خود به نام hi است که یک sidechain قابل اجرا در Ethereum Virtual Machine  است.

مکانیسم اهراز هویت

این دو شرکت همچنین قصد دارند با استفاده از پروتکل hi و روش اهراز هویت منحصر به فرد، به انتشار یک “مکانیسم تأیید هویت انسانی” کمک کنند.

خرید از فروشگاه ها با کارت اعتباری کریپتویی

این سرویس کارت به کاربران اجازه می‌دهد که با استفاده از کارت اعتباری فیات یا کریپتو به سراسر جهان پرداخت کنند و از 90 میلیون فروشگاهی که از خدمات Mastercard استفاده می‌کنند، بهره‌برداری کنند.

این پلتفرم قصد دارد وارد فضایی شود که توسط بانک‌های نئو مانند Revolut شکل گرفته‌است، در حالیکه تمرکز آن بر Web3 ممکن است نهادها و طرفداران را جذب کند تا به آن بپیوندند.

مدیر اجرایی Animoca در اوایل ماه جاری به Cointelegraph گفت که هنوز شرکت Animoca منتظر مجوز نظارتی هنگ‌کنگ برای صندوق Metaverse  ۱ میلیارد دلاری خود است. این شرکت همچنان به طور فزاینده‌ای در پروژه‌های بازی‌های بلاکچین و Web3 سرمایه‌گذاری می‌کند.

نتیجه گیری

یکی از رو به رشد ترین حوزه های در کریپتو کارنسی حوزه ان اف تی است که با ظهور کارت های اعتبار ان اف تی سرعت زیادی به همه گیر شدن این تکنولوژی میبخشد.

Leave a Reply

Your email address will not be published.