ایلان ماسک قصد ساخت توکن X  را دارد؟

No crypto plans for X

ایلان ماسک به مسئله‌ی توکن‌های تقلبی که به طور غلط ادعای ارتباط با پلتفرم شبکه اجتماعی ایکس (قبلاً توییتر) دارد، واکنش نشان داد.

x token
x token

شبکه اجتماعی ایکس

ایلان ماسک در پاسخ به یک پست مربوط به ارزهای دیجیتالی مشکوک به قلابی مبتنی بر ایکس (ایکس) و توییتردائو (توییتر) در روز شنبه 5 اوت اعلام کرد که پلتفرم شبکه اجتماعی ایکس (قبلاً توییتر) برنامه‌ای برای راه‌اندازی توکن‌های رمزارزی ندارد.

توییتر دائو

ایلان ماسک در پاسخ به پستی از طرف DogeDesigner، درمورد موضوع توکن‌های تقلبی مانند ایکس (ایکس) و توییتردائو (توییتر) که به طور غلط ادعای ارتباط با پلتفرم شبکه اجتماعی را دارند، واکنش نشان داد و گفت : به جامعه رمزارزی هشدار داده بودم که با مقالات مربوط به توکن‌های تقلبی محتاط باشند و توضیح داد که نه ماسک و نه ایکس هیچ‌وقت یک توکن رمزارزی را راه‌اندازی نکرده‌اند. در پاسخ خود، ماسک تصریح کرد: “و ما هیچ‌وقت اینکار را نخواهیم کرد.”

گزینه پرداخت در ایکس

قبلاً، ایلان ماسک صحبت هایی درباره‌ی یکپارچه‌سازی رمزارز به عنوان گزینه‌ای برای پرداخت در ایکس (قبلاً توییتر) انجام داده بود. بازرگانان با تردید درباره‌ی اینکه آیا وی یک توکن رمزارز خاصی معرفی می‌کند یا بر سرعلاقه‌مندی خود به دوجکوین (توکن دوج) باقی می‌ماند، این پیام را  گذاشته‌ است. با این حال، با تعیین لیندا یاکارینو به عنوان مدیرعامل جدید، تردیدهایی درباره احتمال یکپارچه‌سازی دوجکوین (دوج) به وجود آمد. با این حال، نظرات اخیر ماسک بازگشت احساسات مثبت را در میان سرمایه‌گذاران دوجکوین (دوج) برانگیخه است .

افزایش قیمت دوجکوین

طبق گزارش‌های کوین‌مارکت‌کپ پس از تأیید ماسک که هیچ نقشه‌ای برای راه‌اندازی یک توکن رمزارز ندارد، قیمت دوجکوین (دوج) در عرض چند ساعت بیش از 2٪ افزایش یافته است.

نتیجه گیری

در بازار رمز ارزها نمیتوان هیچ حرفی را صد در صد درست یا صد در صد غلط در نظر گرفت مخصوصا حرف افرادی مانند ایلان ماسک و باید برای هرگونه سرمایه گذاری در این بازار به اندازه کافی تحقیق کرد و اطلاعات کامل داشت.

Leave a Reply

Your email address will not be published.